Subject: Riina Consult OÜ andmete muutmine__Pääesteamet
From: Kalev Tõrra <[email-masked]>
To: Päästeameti Ohutusportaal <[email-masked]>
Cc: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Jul 2025 15:58:06 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Riina Consult OÜ osas on toimunud muutus, seoses sellega palun muuta
Päästeameti andmestutes ettevõttega seotud esindaja, info, kontaktinfo,
jms.

Ettevõtte uus omanik ja ainuosanik ning juhatuse liige on Kalev Tõrra, ID
36204126021

Tel: 5028643

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Registriaadress ja asukoht: Pärnjõe tee 11, Pärnjõe küla 87620, Põhja
Pärnumaa

Lugupidavalt,

Kalev  Tõrra

Telefon:  5028643

E-post:   <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Asukoht, kõik tegevused

Pärnjõe tee 11

Pärnjõe küla

Põhja - Pärnumaa vald

87620  Pärnumaa